1. Bestellingen
Heb je het item gevonden die je moest hebben?! deze kan je gemakkelijk en snel bestellen in onze webshop.
Je plaatst het gewenste artikel in het winkelmandje door te klikken op ‘Add To Cart".
Wil je deze wel graag hebben, maar nog niet meteen bestellen, kan je deze bewaren door "Add To Wishlist" te klikken.
Nadat je het gewenste artikel in het winkelmandje hebt geplaatst, ga je door naar de volgende stap waar je je gegevens invult.
Deze gegevens hebben wij nodig om je pakket op het door jouw gewenste adres af te leveren of om contact met u op te nemen wanneer wij nog vragen hebben.
In deze stap kan je ook aangeven of je het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan je huisadres.
Stem je in met de algemene voorwaarden , dan kan je de bestelling afronden.
Als laatste geef je aan op welke manier je wilt betalen, waarna je doorgaat naar de volgende stap.
Hier volgt een overzicht van je bestelling. Bij akkoord ga je door naar “IDeal” onze betaalinstantie.
Wanneer je je bestelling succesvol hebt afgerond, ontvang je van ons een e-mail met de orderbevestiging.
Wanneer wij je bestelling verzenden, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
2. Verzendingen en retouren
Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verstuurd met Post.NL.
Bestellingen die op vrijdag na 17:00 worden geplaatst, worden de eerst volgende werkdag verstuurd met Post NL.
Mocht het zo zijn dat we een bestelling niet kunnen leveren, of niet op tijd, nemen wij binnen 24 uur contact met je op.
Post.NL bezorgt van maandag t/m vrijdag. Ben je overdag niet thuis? Geen probleem!
In dat geval geef je ons een ander adres door in de afrekenprocedure (bijvoorbeeld je werkadres) en sturen we de bestelling daarheen.
Verzending van een bestelling naar een postbusadres is niet mogelijk.
Ben je de eerste afleverpoging niet thuis dan wordt het pakketje de eerste volgende werkdag opnieuw aangeboden.
Indien je de tweede afleverpoging ook niet thuis bent, wordt het pakketje afgeleverd bij jouw dichtstbijzijnde postkantoor of service punt bij jouw in de buurt.
Het pakketje blijf twee weken liggen bij het postkantoor. Daarna gaat het pakketje naar ons retour.
Op dit moment leveren wij alleen bestellingen binnen Nederland.
Bij bestellingen met een totaalbedrag onder de 75 euro, worden er 4,95 euro verzendkosten in rekening gebracht.
Bij bestellingen met een totaalbedrag boven de 75 euro is verzenden gratis. Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen.
Dit alles wordt overigens automatisch bij de bestelling afgehandeld. Je ziet vanzelf of je voor gratis verzending in aanmerking komt.
Bezorging Description: Je bestelling wordt bezorgd door PostNL.
Vertraging tijdens verzending In uitzonderlijke gevallen doet PostNL enkele dagen over de bezorging van een bestelling.
Als je bestelling in je account de status 'verzonden' heeft, maar deze nog niet hebt ontvangen, houdt er dan rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren voordat je de bestelling ontvangt.
Heb je de bestelling drie werkdagen nadat deze is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij je vriendelijk het ordernummer van de bestelling te vermelden.
Bestelling annuleren? Mocht je een vergissing hebben gemaakt in de bestelling of je hebben bedacht nog vóórdat wij de bestelling hebben verstuurd?
Dan kan je altijd contact met ons opnemen via klantenservice. Dit kan je het makkelijkste doen via het contactformulier. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met je opnemen.
3. Retourzendingen
Als je de bestelling hebt ontvangen, maar deze voldoet niet aan je verwachtingen, kun je zonder verdere verplichtingen deze binnen 8 dagen retourneren.
Hieronder lees je meer over wat je moet doen om een product te retourneren of als je een gedeelte van de bestelling wilt retourneren.
Mocht je een bestelling willen retourneren, dan verzoeken wij u vriendelijk dit binnen 8 dagen na ontvangst van de bestelling bij aan ons te melden via het contactformulier onder klantenservice.
Hierbij graag aangeven waarom je de zending wilt retourneren.
Wanneer je de zending retour stuurt, dit uiteraard in originele staat en gelieve ook in originele verpakking.
Artikelen die wij beschadigd ontvangen kunnen wij helaas niet accepteren. De kosten die zijn verbonden aan het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde of onder rembourszendingen kunnen wij helaas niet aannemen en worden geweigerd.
HET ADRES VOOR RETOURZENDINGEN:
T.A.V. Fashionlane
Hoofdweg 230
3067GJ Rotterdam
In principe heb je door het plaatsen van je bestelling een koopovereenkomst met ons gesloten mét een betalings verplichting.
Deze koopovereenkomst vervalt als wij je bestelling annuleren.
Je krijgt nadat wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen de aankoopprijs (indien je die betaald hebt)
zo spoedig mogelijk teruggestort op dezelfde rekening waarmee je hebt betaald, inclusief de eventuele aan ons betaalde verzendkosten.
Heb je geen verzendkosten betaald bij het bestellen, dan krijg je deze uiteraard ook niet vergoed.
Normaal neemt terugboeking 3 tot 4 dagen in beslag. Je krijgt van ons bericht zodra wij de terugboeking hebben voltooid.
Tot slot Hopelijk hebben wij je met het bovenstaande voldoende kunnen informeren.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.